Lite om igår

Var riktigt trött när jag kom hem igår, så blev aldrig att uppdatera något på bloggen. Iaf så hade vi riktigt trevligt igårkväll. Började som sagt med att jag gick ner för att träffa syster på stan vid 17.00 tiden, hittade några saker där som jag tänkte gå tillbaka till idag och kika på. Sedan gick vi till Christer för att fira att kusin Emil gått klart skolan nu, det bjöds på champagne, snacks och massor av tilltugg. Sedan gick vi upp till Kriti där jag åt en fantastisk middag som bestod av räksallad! Mums säger jag bara. De andra som valt plankstek var inte alls nöjda, så jag tror jag drog vinstlotten helt enkelt. Kusin bella var också med, fantastiskt kul att träffa henne igen, blond hade hon blivit också. Jassi, trevligt var det iaf som ni kan förstå! Tyvärr tog jag inga bilder själv som jag kan visa, men tänkte be mamma skicka bilder ikv som jag sedan kan lägga ut på bloggen och visa.

.
Nu eftersom jag vaknade så tidigt idag så tänkte jag ligga kvar och slappa i sängen ett tag. Kanske kolla lite på tv undertiden som jag äter frukost -varma mackor med iskall oboy! Måste se till att äta rejäl frukost idag eftersom skolmaten inte lät som någon höjdare, soppa.... Tur man får mjukbröd med ost till! Nä, nu är det slutpratat här blir alldeles för långt inlägg annars. Skriver mer senare helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0