Lördag

Var som sagt på bio igår tillsammans med älsklingen. Riktigt mysigt, var ett tag sedan sist. Blev att se filmen flickan från ovan. Själv tyckte jag att den var riktigt bra, men enligt Axel var den inte alls lika bra. Beror nog på att man fick tänka efter rätt mycket under filmens gång. Men nu har man iaf använt en till födelsedagspresent och den kom verkligen passande.
.
Idag vaknade vi rätt sent, vaknade av att Samme skickade meddelande om att det stod i tidningen om boxningen, och var en stor bild på honom (tror jag?) Rätt kul, iaf enligt Axel. Sedan blev det upp och ta någonting att käka, blev plättar även idag eftersom det fanns kvar. Riktigt bra start på dagen! Sedan for Axel iväg på träning, och jag satt igång med städning. Så har varit rätt duktig idag känner jag. Ska snart ta och hoppa in i duschen, och sedan välja ut några kläder för dagen. Skriver mer senare, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0