matvrak

Har varit dålig på att skriva idag, men det kan bero på att jag sov hyfsat länge, ville inte alls kliva upp när väckaren ringde och sedan var jag helt trött och slut hela dagen. Fick iaf ett positivt samtal från psyk idag där dom berättade att jag skulle få prova en antidepp medicin, det känns riktigt skönt!
.
Åt lunch på skolan idag tillsammans med min älskling och izac. Var helt ok mat där! Och efteråt blev det efterrätt som bestod av mjukglass på godisvågen. Riktigt gott! Favoriten är en strut med dopping och körtkross.
Pappa kom hem till skellefteå vid 3 tiden, vi åkte då iväg för att handla, själv var jag inte så brydd om utseendet, så jag åkte med rosa mjukisbyxor.. Blev handling på 4 olika ställen, och på 3 av dom fanns det massor av smakprover så när man sedan skulle komma hem och käka middag fanns ingen matlust överhuvudtaget! Har iaf fått i mig middag nu tillslut, och sitter här och slappar med hockey på tvn och massor av gosaker! Tänkte visa lite på en bild.
Skriver mer senare om hur hockeyn gick och hur förbannad axl kommer vara när vi förlorar:) hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för deppmedicin isf? benzo eller? :P

2010-04-01 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0