morgnmorgonmorgn godmorgon

Godmorgon! Ännu en lång natt med 12 timmars sömn har jag precis vaknat upp från. Idag blir det en tur in till stan där jag ska lösa in mina ca 3000 kr på banken, och sedan ska jag hämta ut halsbanden som jag fått av min älskling. Suveränt! En dag där man får hålla igång lite.
Ikväll ska vi vill sussi och äta, eller rättare sagt i eftermiddag. Ska bli jättekul! Sista kvällen som pappa är här också eftersom han åker imorgon, så det passar bra att vi ska till sussi idag och umgås!
.
Nä nu tänkte jag börja göra mig klar, hör av mig senare på bloggen.

Kommentarer
Postat av: sussi

Hm, skulle vilja se lite bilder på alla smycken du pratar om. Snälla, snälla, lägg ut lite bilder!? Kram

2010-04-09 @ 12:40:01
Postat av: Suzette

Härligt att sova länge :)

2010-04-09 @ 12:58:36
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Rebecka

12 timmar, gud va skönt!

2010-04-09 @ 13:12:59
URL: http://beckpeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0