morgonmorgonmorgonmorgon -godmorgon

haha, som svar på tidigare anonyma kommentaren "nej det är inte benzo, finns många olika sorters antidepressiva tabletter man kan få utskrivna från läkare om man får olika slags utbrott, om man känner oro, är deppig eller helt enkelt inte bara orkar med saker som pågått länge (som nu att jag legat på sjukhus i månaders tid, man blir helt slutkörd och kroppen är död..) Själv har jag fått något som heter Cipralex nu, tidigare provade jag en annan som inte alls fungerade, så man får helt enkelt prova sig fram vad som fungerar bäst!"

.
Blev inget mer inlägg igår, men aik förlorade, precis som jag trodde.. Varken pappa eller axl blev som många andra inte spec glada över det. Själv så måste jag säga att det spelar inte så stor roll, är inte något hockeyfan. Jag gjorde en tidig kväll, somnade nog före både pappa och axl tror jag(?) Och nu ligger jag vaken alldeles för tidigt och väntar på att någon ska ge mig sällskap. Finns inte så mycket att roa sig med den här tiden. Grått är det ute också,, hör hur det droppar från taket, vet inte om det regnar eller bara töar, men kul ser det inte ut iaf.
Idag hoppas jag på god mat från viking, skulle sitta bra! Och gärna firande från pappa, eller så tar vi det imorgon. Får se hur planen läggs upp!
Tror jag ska ta och lösa lite sudoku eller starta ett avsnitt av greys, börjar bli lite rastlös.. måste också ta värktabletterna, känner mig konstig i kroppen, får hoppas att det går över snart! Lägger in en morgonbild också
älsklingen sover så sött, med gnislande tänder och en filt för han inte ville väcka mig när jag somnat:) Pappa ligger också här brevid (i bäddsoffan) och snarkar på!

Kommentarer
Postat av: johan

att du int bry dig om AIK??? de trodde jag...

2010-04-02 @ 22:59:27
URL: http://wingshagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0