nördis provar kläder

har rätt trist nu när både pappa och axel är helt tagna av hockeyn, och själv har jag förätit mig på både cheez ballz, chips och godis... så vad ska man nu sysselsätta sig med?
Tänkte berätta att vi ska nog gå ut och äta imorgon eller på lördag jag pappa och axl, sen vore det jättekul om sussi, eller kanske tom sussi och micke följer med. Det lutar åt viking i stan, skulle vara fantastiskt gott med en pasta där i från! Eller var säger ni?
Bara för att inte göra dehär inlägget trist och färglöst tänkte jag lägga upp en bild på när axl provade kläder på hansens, dessa jeans ska nu köpas till honom på lördag. Greeaaaaaat, nu ska jag se till att få några kramar av nördisen här bredvid. puss på er skriver sennnn

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vi vill gärna följa med å käka!

2010-04-02 @ 10:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0