nu får du ta och komma sommaren

Nu har jag städat och donat här hemma bland mina kläder och skor -IGEN. Säkert 5e gången sedan jag lämnade sjukhuset som jag har samlat ihop flera kassar av kläder som jag antingen inte kan ha eller som jag bara inte använder. Och nu har det hänt igen, står 2 kassar proppade med kläder i hallen av saker som jag inte ska ha kvar längre som mamma ska få komma och hämta. Trots detta känns det inte alls som mindre kläder i garderoberna och skohyllorna... Vad jag också har gjort är att flytta över sommarkläderna från ena garderoben till den mer "aktuella" garderoben. Dvs garderoben som jag använder mest. Sommarskor har också fått komma fram från ena stället till det andra, så nu är det bara vädret som saknas! Värmen och solen, sedan blir allting perfa.
Nu känner jag att det är dax att gå och laga mig någon middag, magen kurrar efter allt slit. Skriver mer senare, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0