Ny vecka igen

Hej på er! Har precis kommit hem efter en lunch på skolan och en tur på stan med axl. Träffade även Maria som hade massor att berätta. Helt ok dag hittills, bättre än jag trodde när jag vaknade och var helt död och inte tänkte kliva upp ur sängen trots nästan 12 timmars sömn.. Skolmaten var också helt ok idag, var pasta med skinksås +massor av ketchup förståss! Mums:)
Vet inte vad jag ska ta och hitta på nu, kanske ladda ner några gossip girl avsnitt på den stora datorn om jag inte hittar något kul att se på tvn. Blir nog slappar kväll ikväll skulle jag tro, brukar vara massor av bra på tv på måndagar. Dessutom måste jag orka med några timmar imorgon när jag ska och hälsa på mamma på jobbet för att få vara med hennes småttingar och hjälpa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0