Ny vecka

Och så var det måndag. Ny vecka som är fullsmockad med olika planer och möten. Idag var jag på mammas jobb, alltid lika kul när barnen blir så glada av att man är där. Hjälpte till med lite matte och svenska. Lunchen var inte ok, men överlevde iaf. Har också gjort en mall på en groda som barnen ska jobba med senare i veckan. Nästa gång jag ska tillbaka blir det tjocktröja på, kan inte förstå hur kallt dom har det där inne, och varför så kallt? Gud höll på frysa ihjäl...
.
När jag kom hem  hade paketet från veckorevyn kommit med lite smink. Blev en mascara, ett läppglans och ögonskugga. Rätt kul! Hade nästan glömt bort att det skulle komma, ingen räkning hade jag betalat heller.. Måste vara pappa som fixat det åt mig. Tur där!

Kommentarer
Postat av: sussi

Ooooh, vilken fin groda. :) Vad duktig du är på att rita/klippa.



Det är ALLTID kallt på skolor. Helt sjukt. Det är en av de enda sakerna man kan säga är bra med sjukhus - det är oftast varm där. Jag fryser hela dagarna på jobbet. Kan ju vara bra att ha upptäckt innan du verkligen bestämmer dig för att bli lärare liksom.



Matilda fyller ju år snart. Funderar på om du & hon känner för å komma på middag hos mig någon ggr framöver ... typ snart. Kan inte denna helg men någon ggr efter det. Så vi ses allihopa. Vi/Jag är dålig på att dra ihop nått. Nu bor vi ju alla i samma stad. Hur svårt ska det va liksom???



Vad säger du om det? Äru me på middag hos mig nån dag? Eller middag å middag det är ju faktiskt mest för å ses!



KRAM

2010-04-27 @ 09:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0