+ och -

Orkade aldrig skriva något igår på bloggen, hade rätt fullt upp. Var först en heldag på mammas jobb för praktik, och sedan var det en sväng till skolan för evkmöte. Om det gick bra vet jag inte riktigt... är väl klart vad som ska göras och så, men att gå i samma klass som Axel nästa år(?) kul... vad ska man säga? måsta gå i samma klass som sin pojkvän är väl inte det man drömmer om. Nu blev det som det blev och finns inte så mycket att göra åt saken.
.
För övrigt blev det underbart god pizza till lunch idag med massor av pizzasallad och tzatsiki så stinker väl vitlök idag! Är rätt seg, axel kom sig tom upp före mig idag på morgonen, helt otroligt måste jag säga!
Tänkte glo lite på tvn nu, skriver nog mer senare om jag har tid. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0