Och så har det hänt igen!

Olivia har fyndat kläder igen! Haha ovanligt? Men också denna gång blev det saker som jag verkligen behöver. Var inte tänkt att shoppa loss, men efter att jag varit på skolan och ätit lunch tänkte jag att jag skulle ta mig en tur på stan. Och där fanns det massor av saker, vet inte hur många tröjor jag provade... Tillslut hittade jag iaf en tröja som jag fastnade för på bik bok. Perfekt till mina nya leggings! Och självklart blev det också en tur ner på cubus där jag hittade ett par jeansleggings och tänkte "dom här bara mååååste jag ha!!!" Så det blev fram med plånboken igen:) Nöjd är jag iaf, tänkte ha de nya byxorna imorgon när jag ska tillbaka på "praktik" på mammas jobb i några timmar.
På hemvägen tog jag en tur förbi ica för att handla in tråkiga saker som man bara måsta ha hemma, som smör, mjölk, frukt osv. Där fastnade jag vig godisavdelningen, så blev att plocka en full godispåse med choklad som jag nu sitter och smaskar i mig medan jag försöker läsa solotidningen som också hängde med på ett hörn. Middagen blir lite senare idag eftersom jag ska vänta på älsklingen som kommer vid halv 7, så passar bra med lite godisätande heh:) Skriver mer senare! Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0