Onsdag

Idag klev jag upp tidigt eftersom älsklingen sov hos mig inatt och skulle upp i skolan. Själv skulle jag ändå och hälsa på mamma på jobbet igen, så tänkte att det ändå var lika bra att kliva upp kl 8. Solen sken ute, och det var hyfsat ok väder så blev nya kläderna som jag hade planerat! Dagen var jättekul på skolan med barnen, fick göra massor och fick dessutom massor av kramar av barnen både när jag kom och när de slutade. Riktigt söta är dom! Ska tillbaka nästa vecka hade jag tänkt.
Ikväll blir det att se tv och vänta på att älsklingen kommer så vi ska hitta på något. Middagen har jag inte bestämt vad det blir än, var tänkt piroger men kände mig sugen på plättar så vi får se vad det blir helt enkelt. Skriver mer senare, tänkte kolla runt på lite bloggar nu och käka nachochips. Tjing

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för all hjälp idag!

2010-04-22 @ 18:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0