presenten av mamma

Nu har jag då haft en heldag tillsammans med mamma i umeå. Det blev att kliva upp tidigt för att göra sig klar och sedan he sig iväg. Men gud vad kul vi hade, massor av timmar gick vi runt och provade kläder båda två. Fyndade massor! Och maten vi åt, helt underbar. Vi gick på en sushibar, ojojoj säger jag bara. Helt lyckad dag. Kom hem precis nyss, har börjat lite med maten men tänkte bara snabb slänga in ett inlägg om hur otroligt trevligt jag haft det idag. Roligaste jag har gjort på länge!
-Rosa ballerinaskor
-Svarta ballerinaskor med nitar
-Lila converse
-Rutiga skor
-Jeansshorts
-Svarta "håliga" tights
-Svarta tights med "mönster" av nylontyg
-Rosa lång trekvartströja med rosett bak
-Blommig tröja med puffaxlar
-Nätstrumpbyxor

Kommentarer
Postat av: mamma

Roligaste dagen på länge för mig med! Det var vi värda efter all sjukdom!!!

2010-04-18 @ 00:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0