Rubrik

Har suttit och kollat på mtv och käkat frukt med ksella till, riktigt gott mellanmål faktiskt! Får se vad det blir för middag, har massor av bullens korv så blir väl bullens korv med pasta eller något. Funkar alltid!
.
För övrigt läste jag på någon blogg om allt prat om övervikt och undervikt. Denna människa skrev massor av vettiga saker som jag verkligen tog åt mig som andra också borde göra. -Spela roll om man väger några kilo för mycket, eller några kg för lite. Vågen är ändå inte det som spelar roll, det viktiga är att man mår bra och är nöjd med sig själv! Jag vet själv hur jobbigt det är med allt detta tjat om vikt hit och dit, har fått lida i veckor av prat om mat, vikt och ja ni förstår. Så vill bara få ut här att det viktiga är inte vad som står på vågen, det viktiga är hur man mår!
Tjock, smal, liten, stor -det kvittar bara du själv är nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0