Rubrik saknas

måste erkänna att jag har varit riktigt dålig på att blogga... men har verkligen inte haft tid! Har haft massor med roliga saker att göra nu när pappa varit här.
Kan iaf börja med att berätta lite  om helgen.
Fredag- Var vi hos sussi och micke på dagen, satt mest och umgicks, träffade ebba och sådär. Bara allmänt trevligt. Något mer hade vi också gjort tidigare,, (vad det nu var) Justja! Vi var på coop och handlade och åt mjukglass, sedan for vi till sussi och micke:) På kvällen däremot åt vi supergod middag på vikingrestaurangen i stan, blev pasta för mig +att jag beställde min första öl ute! Killen som jobbade bara skrattade när han kollade på legitimationen, han trodde nog knappt att det var jag.

Lördag- var vi i stugan på burön, det var fullt med snö! En stor snöhög på infarten, och någon meter på gården. Men vi tog oss fram! Där satt vi då på bron och fikade mackor och godis +kaffe såklart. Solen sken och det var riktigt mysigt. Senare åkte vi hem där jag och axel gjorde fläskpannkaka (eftersom det är min favoritmat), blev supergott. Sen ville älsklingen såklart inte missa hockeyn, så vi åkte till sussi för att se den. Jag som trodde vi skulle förlora hade felfel, aik vann med 5-3! Heh, helt otroligt att jag sitter här och skriver om hockey...
.
Idag däremot har jag tänkt att få iväg pappa och göra något på dagen medan axl är på hälso, sedan på kvällen har vi tänkt att baka pizza! Ska bli gott. Ska också testa nya cykeln hade jag tänkt och se så att inget är fel på den. Men nu tänkte jag börja dagen med lite greys säsong 5 som micke fixat till mig. Skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0