sliten

idag vaknade jag pigg och utvilad. Hade sovit nästan 12 timmar och kände att jag verkligen var tvungen upp och göra något, så jag tog mig en dusch, lite frukost och sedan åkte jag och pappa iväg en tur till stan. Blev inte alls länge, efter mindre än en timme var jag trött, slut i kroppen och hade gått igenom alla affärer utan att hitta en enda sak som jag ville ha.
Så går det när man fyllt år, fått massa saker och bara är helt slut efter allt. Finns verkligen ingenting som peppar en till att köpa saker. Lika bra kanske? Har ju ändå massa nytt i garderoben. Men ändå saknar man dendär känslan av att hitta något som man bara mååste köpa. -Får bli en annan gång helt enkelt, nu har jag mina pengar sparade, och lika bra är väl det när jag inte tänker söka något sommarjobb till sommaren.
.
pluset idag är den underart goda kiwin jag åt idag, den var saftig, söt och superdupergod! absolut nya favvofrukten måste jag säga

Kommentarer
Postat av: Sofia

kiwi är så gott!



Jag gör och ger bort bloggdesigner. Det finns fem som är otingade. Kika in, http://noalik.blogg.se/category/bloggdesigner.html

2010-04-06 @ 15:58:10
URL: http://noalik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0