städar

Pappa åkte iväg tidigt på morgonen medan jag låg och sov, så lägenheten var helt tom när jag vaknade. Slog då på tvn och degade i någon timme innan jag tog sats och började städa! Kan ni tänka er? jag städar just nu hela lägenheten. Damtorkar, damsuger, torkar golv. Riktigt bra gjort av mig, känner mig stolt idag!
Senare blir det att ta en cykeltur ner till ica kvantum för att köpa skinkost, men mest för att få lite dagsmotion. Nu ska jag fortsätta med städningen som snart är klar, skriver mer senare.

Kommentarer
Postat av: sussi

Duktigt! Bra att du rör lite på dig! Kämpa på, gumman!

2010-04-11 @ 15:05:21
Postat av: Sigvemathilda

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2012-07-16 @ 09:18:11
URL: http://sigvemathilda.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0