tisdag

Idag har jag varit på klockarberget för att utvärdera medicin, skaffa mer recept och prata lite. Gick faktiskt snabbt och var helt ok. Sedan blev det en sväng på stan och lunch på skolan tillsammans med axl. Efteråt var jag proppmätt efter både en bamsefrukost av havregrynsgröt och sedan lunch.. så jag tog mig en cykeltur till ica för att handla lite saker som kan behövas under veckan +saker till när älsklingen kommer och sover hos mig imorgon igen.
På ett tag bär det av till vårdcentralen, mamma ska hämta mig så jag slipper cykla! Haha lata olivia... Vet inte vad som ska göras, men hoppas på att slippa vägning eftersom det är extremt jobbigt med detta tjat om vikt.. jag äter och mår bra, det är det viktiga inte vad vågen visar(?)
Jassi, skriver mer senare helt enkelt är lite negg nu. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0