Tisdag

Idag ringde väckaren redan halv 9 så jag skulle hinna göra mig klar och sedan cykla iväg till mammas jobb till kl 10 för att hjälpa till på lektionerna eftersom hon jobbar som lärare i klass 1 på tuböleskolan. Och jajamen, jag han i tid. Det första jag fick göra var att snurra hopprep tillsammans med några av skolbarnen, sedan var det dax för matte. Lite kul att se hur svårt det kan vara att förstå saker som 11-8 eller 10+3. Söta var dom iaf! Blev fiskpinnar till lunch, mums, det gillade dom flesta. Spec jag, med massor av remouladsås;)
.
Syrran ringde just och bad mig gå en stund på stan med henne innan vi ska iväg till kriti och käka middag, så blir väl att ta en tur till stan också vid 5 tiden skulle jag tro! Och vad man sen ska beställa för mat, det har jag ingen aning om, men lutar åt pastahållet!
Slänger in en gammal bild på dagens outfit här nedan, orkar inte ta en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0