trrrröött

Godmorgon alla bloggläsare! Nu har jag äntligen fått mig upp ur sängen efter en underbar natt, sov nästan 12 timmar. Trots det känner jag mig inte helt utvilad,,, men sånt man får ta när man varit sjuk så länge.
Iaf så hade jag ungefär,, ja vad kan det varit, kanske 13 missade samtal +några meddelanden när jag vaknade. Tur man hade stängt av både ljud och vibrator.
Idag blir det iaf att åka till "skaften" (h&a) för att hälsa på, brukar väl inte vara höjdpunkten men dom blir säkert glada iaf. Dom mutade med att dom köpt cider till mig, och det går väl alltid ner heh... För övrigt har jag inget kul att berätta än, kanske kommer på något under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0