tvättar

Har nu kommit mig upp ur sängen, käkat frukost, käkat godis, lämnat tillbaka filmen till morgan, bokat tvättid, och städat lite. Rättså bra saker jag har hunnit med idag faktiskt. Sitter nu och väntar på att tvättmaskingen ska bli klar så jag kan börja gå och hänga tvätten. Och eftersom torkskåpen är kassa här har jag bokat tid ända till kl 6 för att det ska hinna torka.
Ikväll blir det att slappa framför tvn alldeles själv med wallander och wipeout. Har kvar lite chips att mumsa på från igår så jag klarar mig nog helt ok. Måste också snart börja kolla om resor till sthlm, får se om man kanske måste ta bussen eller om det funkar med flyg(?) Nog om det. Ska ta och kolla lite bloggar nu för att fördriva tiden, vi hörs senare, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0