uppdatering

Har käkat lite frukt och knaprat nachochips i väntan på att älsklingen ska komma så jag kan börja med middagen. Dröjer dock 2 timmar, så tänkte det var lika bra att stoppa i mig något innan! Blev också lite mer inhandlat än bara snus på ica, hamnade vid fruktdisken där jag fick med mig kiwi, och även vid gottehyllan där jag fick med mig en  cheez ballzpåse, så ikväll blir det nyskväll med bejbii:)
Just nu slappar jag framför tvn med scrubs, och sedan h.i.m.y.m. Blev inte heller något möte med skolan idag som det var tänkt (minns inte om jag berättat om det) men var tänkt att vi skulle ha en evk, men mamsen ligger hemma med magsjuka så det får bli en annan gång helt enkelt.
Har nog inget mer att berätta nu, skriver mer senare om jag kommer på något och inte är allt för upptagen med andra avenyn. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0