fy så nej

har sjukt ont i halsen. snuvig är jag också... kom iaf precis hem efter mötet på musikskolan. Gick helt ok! Något spännande har inte hänt idag.. Gick inte så bra för jag och nath att slutföra uppdraget eftersom han aldrig dök upp, men jag gjorde mitt bästa för att fixa till situationen;)
Imorgon blir det skolfoto, inte spec pepp på det.. Typ nysa eller hosta just när kortet tar? Inte minst stå och snora iaf.. Fy säger jag bara, hoppas att man nu slipper bli sjuk det har jag varit tillräckligt för några år! Nä nu ska jag ta mig nå käk hade jag tänkt. Vi får se vad som blir av denna kväll, troligtvis bara plugg och tv....suck.... aja, jag överlever nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0