Hejdå skellefteå

packat och klart skulle man kunna säga. Allting är redo inför resan, fattas nu bara att packa ner ett par av skorna som jag glömt i stugan, men det fixas senare idag. Jäklar så skönt det ska bli att komma iväg till sthlm och bara njuta av reesten av dagarna som är kvar av sommarlovet. Hoppas också på att vädret kommer vara någorlunda bra!
.
Just nu sitter jag här vid köksbordet och äter på mitt mellanmål i väntan på att syster matilda ska komma och hämta upp mig till Filippas kalas som börjar om en timme. Paketet till henne har jag framför mig, det ska bli så kul.
Varför jag inte skrev något igårkväll berodde på att jag inte hade någon lust helt enkelt. Hade ju som sagt möte igår +provtagning. Provtagningen gick väl rätt ok, men mötet.. Man kämpar dag in och dag ut med att utöka portionerna och att få i sig maten för att lyckas gå upp i vikt, och vad händer? Jo värdena i kroppen blir ändå sämre, och jag hade alltså förlorat ytterligare 1,5kg. Kul? Nä skulle inte tro det. Jaja, sånt man får ta.. Förhoppningsvis ska det väl vända nu, alla får väl svackor ibland? Det är ju inte mer än så. Bara trist att man har kämpat så mycket och när man verkligen vet hur mycket man har utökat alla portioner och man är helt säker på att allt går åt rätt håll och trots det blir det dåliga resultat och jag har nu även fått näringsdrycker som ska tas varje dag....
.
Nä, nog om allt detta negativa pratet, nu ska jag ta och föra över lite extrapengar på mitt konto, äta upp mitt fika och sedan bege mig på kalas. Nästa uppdatering kommer förmodligen inte förrän jag är framme i sthlm imorgon någon gång om jag har orken till att sätta mig vid datorn. Eller tid till det över huvud taget. Kameran är iaf med så kort ska det tas! Hoppas ni alla har det bra här hemma i skell medan jag är borta och roar mig. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0