its done

som ni säkert sett har jag då nu skaffat mig dethära facebook. Förstår ungefär så mycket som ingenting, men man lär sig väl som med allt annat;) Just nu sitter jag här för mig själv vid datorn och funderar på att slå igång tvn, har precis käkat ett underbart gott kvällsfika med varmt gott honungste till. Blir nog att se fångarna på fortet ikväll också fastän jag tänkte skippa det pga lagen men.. aja, får se hur det slutar. Imorgon ser det ut som att det ska regna igen, känns inte alls pepp.. så det blir på med varma kläder +ombytes skor på vägen till skolan kan jag lova! Skriver imorgon bitti om jag hinner med det, annars kommer ett inlägg senare under morgondagen. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0