LEDIG

Fick just ett samlar från min rektor som ringer för att berätta att vår klass är ledig idag hela dagen pga sjuk lärare. Riktigt härligt må jag säga. Visst var det jobbigt att slita sig upp ur sängen sådär helt i onödan, men kanske ändå lika bra. Så idag har jag nu tänkt spendera dagen på viktiga saker! Som att gå till skolan och prata med syv om individuellt val +matteB kursen som är avklarad, köpa ett lås till mitt skåp, hälsa på mormor, försöka få tag i pengarna och sedan även ta en tur på stan med mamma kanske(?) Blir suveränt.
Ikväll blir det att vara med robin +massa fler som jag knappt har någon aning om vem dom är, blir förhoppningsvis kul. Får se om man även tar en tur in till matfesten eller om det sparas till imorgon.
Nu ska jag sluta prata strunt och verkställa istället. Vi hörs senare bloggen, tjing!

Kommentarer
Postat av: Ivermarlin

Enjoy your website very much. Good job!

2011-05-12 @ 15:08:04
URL: http://ivermarlin.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0