mummmmmms

Jag ljuger alltså inte om jag nu säger att jag har ätit något av det godaste i hela världen. Jag svär, pajen jag gjorde har nu blivit favvorätten! Var riktigt svårt att behärska sig med hur mycket man faktiskt åt, så nu sitter jag här med uppsvälld och proppmätt mage... Tur det går över! Tycker synd om er alla där ute som inte fick smaka den, men som tur är blev det över och jag kommer kunna äta det till middag någon annan dag. Tog kort, så jag tänkte slänga ut bild här så man kan njuta av den.
I den är det alltså:
-Pajbotten
-Tacoköttfärs
-Majs
-Lök (både hackad i köttfärsen och stora "skivor" ovanpå)
-Chorizosalami
-Feferoni
-Broccoli
-Ost
Till servering använde jag sötsur thaisås att doppa i.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj vad det ser gott ut!!!! Måste prova!

2010-08-03 @ 18:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0