onsdag morgon

Godmorgon på er alla pigga och glada. Här sitter jag nu och väntar på att klockan ska gå.. börjar inte förrän halv 11 idag. Min första sovmorgon och jag kunde inte ens sova ut! Var meningen att jag skulle kliva upp vid 9-halv10 men självklart vaknade jag ju då före klockan ringde sådär någon gång vid halv 9. Och nu sitter jag då här och har ingenting för mig, har gjort allting klart. Funderar på hur jag ska ta mig till skolan eftersom regnet ÖSER ner, och då menar jag verkligen öser. Svinkallt är det också.. Tror termometern stod på ca 7 grader.. huvva så hemskt.
Det blir iaf en lugn dag i skolan, tror faktiskt bara vi har en lektion idag, eller rättare sagt jag har en lektion idag. Vad ska man då hitta på? Kanske hälsa på bror eller något.
Nä nu ska jag ta och göra något vettigt, även försöka lista ut vad jag ska ha för kläder för att inte vara genomblöt när jag kommer fram till skolan. Skriver mer senare, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0