onsdag tror jag?

Sitter just nu och dricker kaffe och ser på tv. Var tänkt att pappa skulle vara här redan kl 7 idag med min resväska, han hade nämligen bokat tvättid från den tiden. Än har han inte dykt upp, men jag har minsann inte sovit bort morgonen för det. Har iaf snart tänkt kliva upp och ta mig en dusch och sedan ser jag väl om pappa dyker upp eller inte med min resväska så jag kan börja packa inför helgen när vi åker.
Senare idag har jag tänkt att vara med min bästa vän stina, tror hon sover över hos mig inatt så det blir super:) Har också förresten hunnit med att ringa mitt samtal till klockarberget och fixat ett nytt provtagningspapper så det också hinner bli gjort innan jag åker.
Nu ska jag ta och sätta fart här, skriver kanske mer senare om jag har någonting att berätta:) Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0