shopping nr2

Kom precis hem efter middag och mer shopping i Kista. Inte lika mycket den här gången då (tur för det) men snart är jag nog ruinerad. Blev en Kavaj och en skjorta/blus och en portion sushi. Tror jag får försöka hålla mig undan från stan imorgon så jag sparar lite pengar inför när jag ska in till själva sthlm stad.
För övrigt blir det nog bara att ta det lugnt resten av kvällen, ska nog gå och lägga mig ganska snart, blev som sagt inte så mycket sömn inatt. Skönt att vakna upp imorgon utvilad på en ny dag. Förmodligen blir det också suring till middag eftersom lena och hennes dotter inte har det i sitt hemland och det är lite av deras favoriträtt. Nog om allt detta, nu ska jag dricka lite te och sedan göra mig klar för sängen. Kanske börja på en ny bok, eller också läser jag min tidning jag köpte idag. Men innan jag går ska jag slänga in en bild på köpet från kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0