torsdag

sitter hemma i längenheten nu tillsammas med stina just nu. Har inte gjort mycket alls idag, men lite har jag iaf hunnit med. Vaknade, tog mig frukost gjorde mig klar osv sedan efter lunchen bar det iväg till bror för att träffa honom, filippa och även baka lite inför lillans kalas som är på lördag. Hon fyller ju faktiskt 1 år. Tog även med mig vaniljbullar och kokostoppar som jag bakat tidigare. Bra jobbat Olivia!
Har inga spec planer för dagen, ska vara med stina iaf som ska sova över här till imorgon. Laga någon middag ska väl också göras, och sedan kommer även pappa förhoppningsvis förbi ikväll med resväskan så jag kan packa ner allting inför helgen. Just nu ligger allting bara på en stol och tar plats.. riktigt smart av mig att lämna väskan i stugan känner jag.. Men snart åker vi och jag är så sjuuuukt peppad. Vi ska göra massor av roliga saker, och dagarna fram till vi åker är planerade fullt ut för att tiden ska gå snabbare.

.
Imorgon blir det att kliva upp tidigt, åka på provtagning, möte på psyk och sedan käka middag hos mormor
Lördag ser ut som sådan att jag ska på kalas hos Filippa redan kl 11, sedan bär det iväg med katta till stugan för att sedan starta resan antingen lördagkväll eller söndagmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0