Utkast: Aug. 9, 2010

Vad ska man säga riktigt,, helt ärligt så vet jag inte.
Kan iaf börja med att berätta att jag till en början hade riktigt trevligt igår. Var ner på stan här i väsby, shoppade lite smycken och så och sedan tog jag mig hem för att göra mig klar för utgång senare på kvällen. Blev så att jag träffade Elias och någon av hans kompisar som tydligen är pappas elev. Allting började bra tills den där människan flippade ur. (Nämner inga namn) Då gick kvällen åt skogen och ja, vad som hände riktigt tänker jag inte skriva ner. Känner bara just nu att det är den mest falska människan jag träffat i hela mitt liv.
Natten blev ett riktigt hvete, tur jag hade mamma som ställde upp till 1000% och fanns vid min sida. Morgonen var inte heller spec kul, men efter att ha tagit mig en tur på stan med shopping för över 2000kr kände jag mig på bättre humör och kunde bege mig hem igen. Är riktigt nöjd över mina köp! Och nu sitter jag bara här i väntan på att jag och pappa ska hämta upp lena och hennes dotter, sedan ska vi ut och käka i Kista. Blir nog sushi för min del! Tänkte ta och slänga in några bilder från gårdagen och sedan även visa upp mina köp!


Här har vi då shoppingen för idag
-Väska
-Jacka
-Skor
-Jeans
-2st bh
-2st trosor
-Skärp
-Smycken osv -ringar, örhängen, pärlhårband, läppglans, nagellack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0