2010

Eftersom jag åker iväg till utlandet imorgon på självaste julafton hinner jag inte kasta in något mer inlägg innan detta år tar slut. Tänkte därför att jag kunde berätta lite vad jag anser om det som varit...
.
Det första halvåret var ett rent helvete - Jag stred i en oändligt jobbig kamp mot sjukdom. Låg inne på sjukhus både i skellefteå och umeå flera månader bara innan man hade hittat vad det var för fel på mig. Många undersökningar gjordes och jag blev allt mer utsliten&förstörd. Som tur var hade jag en underbar pojkvän, mamma, pappa, syskon och kompisar som stöttade mig igenom detta vilket jag är enormt glad över.
.
Sommaren - Det var då jag blev singel, startade ett nytt liv. Började med en tur ner till Stockholm för att umgås med pappa och komma på andra tankar. Därefter bodde jag i stugan med min babe Stina och ganska snabbt började jag också träffa Nils väldigt mycket. Han och Erik flyttade in i min lägenhet och vi hade det enormt trevligt. Sommaren avslutades sedan med en resa till Stockholm med Stina. Var även då jag gjorde min första tatuering.
.
Höst&vinterhalvåret - Har inga speciella minnen.. Träffade Jimmy många gånger ute, lärde känna Markus. Men det bästa av allt är resorna ner till Stockholm, Upplands väsby. Lärde känna många underbara människor och beslutade mig för att flytta ner. Helt underbara och oförglömliga resor.
.
Bästa minnena från årets gång - JonasIdewallHagren. En kille med underbar personlighet, helt otrolig människa som man skulle vilja ägna all sin tid tillsammans med. Trodde helt ärligt att det inte fanns människor som honom.
Stockholmsresorna med alla människor man träffat.. en fantastisk JonasNordfors en otroligt nära vän som Peter, storebror Patrik och alla ni andra.. skulle kunna rabbla upp hur många namn som hells - Världens sötaste R/T, Hampus(rasmus), Dejan, Micke, Dennis.... Många fler men där sätter vi stopp, ni alla vet vem ni är och jag är otroligt glad för att jag har fått tillbringa tid tillsammans med er.
.
Med detta inlägg önskar jag er alla också en fantastisk god jul!
Vi ses den 7e januari igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0