borta

På skolan nu, slutade för snart en timme sedan men har fixat med lite skolgrejer så att jag slipper hålla på med det sedan där hemma. Ska iväg och träffa Olov på stan strax, vi ska fixa lite julklappar och sedan ska jag hem till syrran för att käka middag och baka! Blir kladdkaka med saltlaktitsbitar i. Mums!
Vet inte när jag kommer hem, har inte fått svar från syrran än om jag ska sova över eller om man ska försöka fixa skjuts hem. Åker jag hem har jag tillgång till dator redan ikväll, sover jag över så kommer jag inte hem förrän sent på torsdag. Ska nämligen iväg till mormor på middag imorgon eftersom jag ska hjälpa henne att plocka upp lite saker från källaren osv. Sen ska jag försöka hinna med att vara med Markus någon gång innan veckans slut.
Nä, nu ska jag pallra mig in till stan tror jag,,, måste hinna in en sväng på ica för att fixa lite saker innan Olov kommer. Heej på er alla, ser när vi hörs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0