klockan börjar närma sig 06.00

Klockan är nu 6 och jag har än inte lyckats somna.. tur man har en sambo som ska flytta in hos mig imorgon, eller hur var det;)? Sover bättre med sällskap, och varför inte då bo tillsammans med en musikkille som klinkar för mig på kvällen innan jag ska sova och ligger kvar i sängen när man ska åka? -Aja vi får se hur det blir med det där.
.
Ligger just nu och funderar på om man kanske dra dra sig iväg en sväng till gymmet och träna innan skolan ändå eftersom jag inte kan sova och inte är ett dugg trött. Vore rätt skönt, är dock lite trött i kroppen, men knoppen är pigg. En kopp kaffe, packa grejer och sen sticka.. Borde funka? Tänkte också slänga in en bild på vår underbara middag idag(igår) i Väsby.
Sushi ♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ge mig lite sömnlöshet. Jag sover alldeles för mycket! Tröttheten kan du behålla dock! :)

2010-12-16 @ 15:18:47
Postat av: Sussi

Sushi.... mmmmmm!

2010-12-16 @ 15:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0