lördagsmys

Uppdate om gårdagen till att börja med:
Vaknade rätt sent efter en skön sovmorgon. Gav mig sedan iväg till skolan där vi bara hade bflektioner, därefter drog jag och lillsyrran iväg på gymmet en timme. Senare blev det en sväng på stan innan jag gick vidare till mormor för att käka middag. Kring 8 tiden gick jag över till moster Lena&kusin Linn där vi såg idol +drack alkohol.
Kring 10tiden ringde Danne, gick då över till hans lägenhet och umgicks med honom +Sebbe ett tag. Senare gick vi iväg på korgen där det var massor av roligt folk ute. Mamma ringde vid halv2 och var påväg med taxi för att hämta upp mig, precis när jag gick ut stötte jag på Markus som stod utanför med bilen. Ringde då mamma på återbud för taxin och åkte snålskjuts med Markus hem till Ersmark. Han hängde med in ett tag, och blev kvar till kanske 6 på morgonen (?)

.
Lördag, idag - Vaknade tidigt av att jag låg och sjöng "ja må han leva" i sömnen. Rätt  kul! Sånt händer ibland, bara något man får ta. Låg kvar i sängen till kanske 11, sedan tog jag ett "seriöst snack" med lillsyrran för att visa hur duktig jag varit under gårdagen. Hon var stolt! Senare åkte vi och handlade, tog en sväng till stan och nu har vi lagat käk +umgåtts med familj&skött lillgumman medan bror och de andra är på hockey. Snart blir det käk, och utöver det blir det nog bara att mysa ikväll och ta det så lugnt som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0