söndag

så var det söndag.... Inge kul alls!
Började med att vaknade 07.30 och kunde nästan inte somna om, men till slut så. Och nu är man vaken, pigg och mår kanoners!
Igår var Karin här, vi pratade, spelade musik&hade kul. Sedan gick vi ner på Ullis, hela vägen var det prat om "Jonas måste ju komma Olivia, säg till Jonas nu, jag ringer Jonas..." Så yeep, både pappa och Karin ringde Jonas under kvällen. Till sist lämnade jag iaf Ullis och gick iväg för att träffa Jonas.
Hemgång blev det vid 12 kanske(?) och när jag kom hem slocknade jag rätt snabbt i sängen.

Kommentarer
Postat av: Sigvenatasha

Good web with cool info. Thanks.

2011-02-20 @ 15:07:32
URL: http://sigvenatasha.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0