tänker tillbaka

Sitter och kollar runt lite på gamla bilder och hittade precis 2 från när jag låg på sjukhuset ett antal månader.


Rätt sick, detta hände altså i år, snart precis ett år sedan. Åkte in på akuten någon vecka efter nyårsafton. Kommer ihåg att jag höll på bryta ihop mitt andra gympass tisdag den 12 januari. Bror fick komma och hämta upp mig eftersom jag knappt kunde stå på egna ben. Därefter tog det bara några dagar, tror det var på torsdagen som vi åkte in till akuten jag och mamma. Vi räknade med att behöva stanna någon natt, men eftersom det tog en evighet att bara hitta något fel blev det istället månader på sjukhus! Låg både på umeå och skellefteå lasarett, blev matad via dropp(som ni ser på första bilden) och via sond(som ni ser på andra bilden.) Detta var en fruktansväd tid och man trodde nästan aldrig att man skulle bli frisk igen. Nu lever jag, har tagit mig ur det hela och kommer inte ens ihåg de stunderna jag låg där. Några månader som är borta ur mitt minne, men det kan man nästan säga är lika skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0