torsdag

känns som denna vecka gått rätt snabbt.. Skönt! Detta måste betyda att jag kunnat slappna av nu efter jag kom hem från Sthlmsresan. Tom idrotten idag tyckte jag var kul! Vi  hade dans, var skitnervös eftersom pardans inte riktigt är min starkaste sida, men det var riktigt kul! Fick även sluta tidigare idag vilket var skönt efter att ha skrivit prov. Kändes nästan som att vi inte hade några lektioner eftersom vi bara skrev prov, gym och sedan dans som gick jättesnabbt.
Kom hem för ca en timme sedan och nu funderar jag på om man kanske ska börja fundera på något käk, ett litet tag kvar men det tar ju tid att laga maten också när man bor själv. Annars har jag inga planer för dagen, bara ta det så lugnt som möjligt. Slänger in ett inlägg senare, hej så länge
kan tillägga att proven var inte kul alls..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0