2010

har varit lite dålig på att skriva i bloggen pga mycket att göra..
igår firade vi iaf nyårsafton tillsammans några kompisar hemma hos axel:) började med god middag hemma hos syster sussi, sedan mötte vi upp några kompisar på statoil som följde med hem.
hade riktigt trevligt hemma hos axl, till en början kom några tjejer, en av dom (nämner inga namn) var jäkla uppkäftig och fjortis. Tur hon accepterade att hon inte var välkommen in iaf!
på 12 slaget tänkte vi höra på tvn när dom ringde ut det gamla året och in det nya, tyvärr fick vi inte in kanalen.. så jag stod och pussades med min älskling, och sedan satt jag med linnea och firade nyåret!
.
idag var det riktigt segt att få sig upp pga att jag blivit lite sjuk igen,,, ingen baksmälla som tur var, men näsan bara rann och halsontet blev bara värre och värre... så blev lugn dag i soffan med makkan och axl.
Nu sitter jag hemma med pappa och axl, håller på att packa det sista till imorgon när vi åker iväg till sthlm! Tror inte pappa har någon dator, så blir dåligt med bloggandet... men ska iaf ta med kameran så jag kan visa några bilder senare.
tänkte lägga upp några bilder från kvällen igår också, men gör det på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0