hemma igen

Nu är jag äntligen hemma.. Eller vad säger man? tyvärr kom jag hem idag, hade gärna stannat längre i sthlm, det är aldrig kul att lämna ett ställe där man trivs så bra, och inte minst lämna Oskar och papsen.. Blir nog att åka tillbaka snart igen ska du se:)
Har iaf packat upp det mesta nu, städade garderoberna lite också. Blev 3 stora kassar med gamla kläder som jag ska slänga, märks knappt att något är borta;S trodde det skulle bli lite mer plats men näe.
Innan jag går och fixar någon middag tänkte jag lägga upp ett antal bilder från sthlm, nyårs. Riktigt mysigt att kolla på dom!


Börjar med nyårs då..

 


Sedan fortsätter vi med den underbara sthlms resan som inte kunde blivit bättre!




tänkte gå och ta mig något att käka nu, blir nog majskolvar=) pusss


Kommentarer
Postat av: isabell

rk lill gubben:)!

2010-02-03 @ 19:39:18
URL: http://miniizza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0