en dag i sthlmstad

idag har jag och min älskling varit inne i sthlm stad och shoppat lite kläder. Vi var även på johanneshov för att kolla någon fightingbutik som axl ville se. Blev lite shopping där också. Kan dock inte lägga ut några bilder eftersom jag inte trodde vi skulle ha någon dator, så lämnade kabeln till kameran där hemma.
Ikväll blir det iaf att se paradise som börjar om:) och vi ska även se beck, och jag själv ska sova medans axl ser på ingloriusbastards, tror inte det är någon film för mig....
imorgon tänkte vi kanske träffa oskar, om han orkar pallra sig hit det vill säga... men blir iaf i upplandsväsby på centrumet. kanske lite shopping även där? senare vid middagen kommer jossan och aina hit på middag:)
orkar inte skriva mer, har massa annat roligt för mig här.. du når mig på mobilen!
.
kan avsluta med vad jag shoppat
- grått ginalinne
- grönt ginalinne
- lila lång tröja med svarta ringar från monky
- aprikost linne från bikbok
- parfym (christina aguilera)
- smink
+ mat från mcdonalds
.
axls inköp är
- tshirt från jabb (tapout)
- fightshorts från jabb (sprawl)
- röd tshirt från now
- svart tshirt från now
- filmen ingloriusbastards
- fightertidning
+ massa mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0