första skoldagen

höll verkligen inte på ta mig upp imorse! kan bara tacka världens bästa oskar som ringde och väckte mig vid 20 över 7?;D riktigt bussigt:) tror dock jag svamlade en del, fick för mig att klockan var 3 på natten eftersom det var riktigt kolsvart ute och kändes inte som om jag sovit en blund.. Fick iaf en bra start på morgonen med ett samtal!
Skitkul att träffa sissi igen på skolan:) var riktigt riktigt jobbigt med lektionerna, men jag överlevde. Tog några bilder på sissi, med ciggen i munnen också som vanligt.. bara för jag var tvungen att lida:)
nu ska jag göra mig klar för träningen eftersom dom börjat sätta igång nya gymmet nu!
skriver mer ikv om jag orkar, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0