fredag på sjukhuset

jag trodde att jag skulle få åka hem idag, men där hade jag fel..
min natt var inte rolig, hade feber, ont i magen, ont i ryggen och mådde illa.. tur axl sov här! Men efter vad dom sett att jag inte blivit bättre så håller dom mig kvar här och undersöker mer vad det kan vara för fel. Tog precis en tbcspruta för att se om jag har det eftersom jag har så svårt med andningen.

Ikväll ska vi fråga om man kan få ta en permisnatt, så jag kan få komma hem och sova en natt hos mamma. Det tror jag skulle behövas, annars får jag se om kanske axel kan vara här med mig en natt till.
Eftersom mamsen nu tagit hit en sladd från mobilen så tänkte jag lägga upp några bilder och visa på den goda maten man får +frukost på sängen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0