fredag

Idag vaknade jag av en otrolig väckare, var oskars mobil som ringde.... klockan var väl ca halv 10. Orkade dock inte kliva upp, så låg kvar i sängen och drog mig ett tag, snackade lite och sådär..
När vi väl fått oss upp och jag gjort mig klar gick jag axl och oskar till burger king och käkade "frukost" klockan var väl vid  tiden när vi kom fram.
Senare gick vi in till centrum för att säga hejdå till oskar, men eftersom det var jobbigt så gullade jag in mig hos honom och fick honom att komma tillbaka och sova över en natt till:) myspys!

Till middag käkade jag pappa och axl i kista, det är ett riktigt mysigt ställe med massa olika matställen där man beställer mat och sedan är platserna i mitten av alla stånden så man väljer mat från vilket ställe man vill men ändå sitter tillsammans och äter. Blev iaf sushi för mig, riktigt gott!

Nu tänkte vi ta och sätta igång en film och slappa i sängen. Skriver mer imorgon eller någon annan dag,,, Har fortf inte hunnit ta så många bilder ,
Till sist kan jag berätta att jag idag har köpt en stor blå-svart-rosa rutig killskjorta att ha till tight, fanns på rea på new yorker. Riktigt bra köp!!
pusss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0