hemma hos pappa

jag sitter i sthlm nu tillsammans med pappa och älsklingen. blir här hos pappa till den 10 januari
pappas nya lägenhet var otroligt fin och stor, vi har det otroligt bra här och man känner sig verkligen som hemma! Axel är också väldigt nöjd över att vara här:)
idag har vi varit i upplandsväsby centrum och provat kläder. För mig blev det inte mycket shopping idag, bara ett långt grått ginalinne för 100 kr. Axel däremot hittade 2 tshirtar, förmodligen märkes.. och en film:)
igår han vi också förbi på burgerking och käka, idag blir det istället pizza till middag.
en sak som jag tänkte säga åt er alla är att INTE käka på subway här, mackorna var hårda och det kostade mycke mer pengar här än hemma....
vet inte om jag kommer kunna skriva så mycket mer under denhär resan, blir att lägga upp bilder och uppdatera när jag kommer hem pga krongel med internetkablar och gud vet allt vad det var fel på..
.
på torsdag kan jag iaf berätta att vi ska in till stan i sthlm och förmodligen ska oskar med?
puss på er, ring på mobilen om ni vill nå mig! ska fylla på den snart också så jag också kan höra av mig
.
bjuder på en bild på papsen också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0