i sjuksängen

idag är en seg dag,,, don har tagit massa mer prover, stuckit in mer saker i armarna och gett mig saker att äta..
tur att mamsen har varit här med mig och stöttat mig igenom allt! <3
jag älskar dig mamma


Nu har jag min älskling här, han sitter och ser på en film och tar hand om mig samtidigt eftersom jag är lite handikappad när jag bara kan använda en arm lite, sen fingrarna.. i övrigt är det helt omöjligt att röra armar, det tar ontontontontont pga alla saker som sitter i armväcket.
Imorgon blir det ny dag, ny start. Hoppas på att jag kommer att må bättre då än idag och alla andra dagar!
Som tur är så är det en bra film på kvällen som jag tänkte se, blir så ensamt här annars.
skriver mer någon annan gång när jag har ork och aa.. när jag har ork helt enkelt!
ha det bra, ta vara på er tid som frisk. Är enormt avundsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0