inte igen

är så sjukt less på denhär sjukan... varför ska det alltid drabba mig? och just nu såhär när skolan har börjat och jag har styrt upp gymmet,,, det kommer alltid precis när man som minst vill ha det!
ont i halsen, frossa och mår illa +snuva kan det blir värre?
jag har inte tänkt att ligga hemma och vara sjuk, så nu äter jag så bra jag kan och har även tänkt att sova massor inatt så får vi sen se hur jag mår imorgon.
har iaf hört ett rykte att många på balder har fått vinterkräksjukan..? bara man nu inte har fått det!
aja, ska nog ta och hämta snus och sedan försöka skriva iaf en start till hemprovet vi har. Det måste in i tid!
orkar nog inte blogga något mer ikv, får bli imorgon om jag är vid liv heh,,, puss!
.
.
måste bara komma ihåg att berätta att jag fick tillbaka mitt svenska och matteprov idag som vi gjorde innan jul, VG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0