tisdag

sitter hemma nu hos pappa i upplandsväsby med axl oskar josse aina och pappa. Vi har precis ätit tacos till middag och sedan stekta bananer och glass till middag. Tidigare på dagen gick skulle vi in till stationen för att möta upp oskar, men eftersom allt gick åt helvette för mig med sminket och håret fick han först komma hit. När jag sedan tillslut gjort mig klar efter 3 omsminkningar och gav upp med allt gick vi in till väsby centrum för att jag ville shoppa, det lev ett par jeans från gina tricot.
.
nu tänkte jag sätta mig framför tvn och dega med någon drink pappa gjort.
längtar efter att kunna lägga in bilder, har dock inte tagit så många än, men det kommer väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0