uppdatering från sjukhuset

Gårkvällen var riktigt illa.. Vet inte riktigt vad som hände, hade mått riktigt bra under dagen men när kvällen kom och det var dax för kvällsfika svängde allting om. Febern steg, värken kom, magontet var förskräckligt och likaså illamåendet. Jag fick då hjälp till sängen av sjuksyster +doktor, sedan fick älsklingen ligga och trösta mig.
Eftersom jag var så pass dålig var även mamma tvungen att komma hit och sova. Var förmodligen värsta kvällen jag varit med om i hela mitt liv! hamnade i chocktillstånd

idag vaknade jag vid halv 9, då var det dax för frukost. Det är riktigt bra mat här måste jag säga! Var även tvungen att ta lite medicin för magen. Sedan blev det sängen igen för att vila, kände mig så otroligt trött och sliten på morgonen.
Efter lunchen där jag också fick mediciner + att jag fått 2alvedon kände jag mig mycket piggare och gick då upp för att röra lite på mig:)
och nu ligger jag här, i väntan på svar om det blir någon sväng till umeå för prover. Min doktor säger att han vill ha mig dit, så väntar bara på ett godkännande. Får se vad som händer riktigt, huvudsaken är att de kan hitta något fel och att jag blir frisk! skriver mer sen och bara att höra av er om ni undrar om något:)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Älskling du gör mig orolig ..... :(

bli frisk nu hjärtat <3

2010-01-25 @ 20:06:51
Postat av: Kusin Bella

Hej gumman. är så orolig för dig :( ringde dig förrut från mammas mobil. men fick iaf höra ifrån henne senare att hon pratat med dig! nu hoppas jag att det går bättre i umeå, jag är så orolig. men det måste va bättre i umeå, jag tror det! väntar på att höra om det hittat nåt imorgon, hoppas det. :(

STOR kram bella

2010-01-26 @ 01:55:45
Postat av: Rasmus FS

Inge kul att höra, blir orolig för dej! =(

Hoppas du bättrar på dej!

Kram Rasse.

2010-01-27 @ 21:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0